Vraag en antwoord

WAAR VINDT HET LPB CONGRES 2023 PLAATS EN WANNEER?

Woensdag 22 november 2023 

Aanvang: 17.00 uur.
Locatie: Stadhuis van de gemeente Enschede, Langestraat 24.
Aanmelding en buffet: 17.00 uur.
Einde: 23.00 uur. 

Donderdag 23 november 2023 

Inloop: 8.30 uur.
Locatie: Wilminktheater, Wenninkgaarde 40-42.
Start inhoudelijk programma: 9.00 uur.
Middagprogramma: 13.00 uur (op verschillende locaties in de stad).
Avondeten: 18.30 uur (op verschillende locaties in de stad).
Avondfeest: 20.30 uur in Poppodium Metropool (Willem Wilminkplein), eindigt om 01.00 uur. 

 Vrijdag 24 november 2023 

Aanvang: 9.00 uur.
Locatie: Wilminktheater, Wenninkgaarde 40-42.
Ochtendprogramma: Twentse inspiratie, onthulling gastgemeente LPB congres 2024, en meer LPB nieuws.
Lunch: 13.00 uur, gevolgd door informeel samenzijn. 

HOE KAN IK ME AANMELDEN EN WANNEER KRIJG IK MIJN TICKET?

Aanmelden: Individueel via de website. Groepsinschrijving niet mogelijk.
E-ticket: Ontvang je via e-mail met persoonlijke QR-toegangscode.
E-ticket meenemen: Vereist voor toegang tot alle activiteiten.
Geen e-ticket ontvangen: Neem contact op via lpbcongres@enschede.nl, maar controleer eerst even je spamfolder.
Na ontvangst van je ticket kun je inloggen in je persoonlijke omgeving en kies je je eigen programma (via de button “reserveer je programma” rechtsboven op je persoonlijke pagina).
 

KUNNEN WIJ ONS ALS GROEP INSCHRIJVEN?

Nee, je schrijft je individueel / per persoon in en ontvangt per persoon een QR-toegangscode

KAN IK HET CONGRES OOK KORTER BEZOEKEN?

Jazeker, je kunt dit bij je aanmelding aangeven. Het programma biedt verschillende keuzemogelijkheden zodat iedereen voor zichzelf een programma op maat kan samenstellen. 

WAT IS DE CENTRALE LOCATIE VAN HET CONGRES?

De centrale locatie is de binnenstad van Enschede, alle plenaire onderdelen van het congres vinden daar plaats (Stadhuis, Wilminktheater en poppodium Metropool).

ZIJN ER MEERDERE CONGRESLOCATIES OF IS ALLES OP 1 PLEK?

Nee, er zijn verschillende locaties. Plenaire onderdelen allen in binnenstad, meeste sessies rondom het centrum, enkele daarbuiten.

WAT IS DE MAXIMALE AFSTAND TUSSEN 2 CONGRESLOCATIES?

Dat is afhankelijk van de sessie die je kiest voor de donderdagmiddag. Indien nodig / gewenst kun je een leenfiets meenemen. Deze hebben we voor je beschikbaar van donderdagmiddag tot vrijdagochtend.

ZIJN ALLE LOCATIES ROLSTOELTOEGANKELIJK?

De locaties van de plenaire onderdelen (Stadhuis, Wilminktheater en Metropool) zijn allen rolstoelvriendelijk. Tijdens het aanmeldproces wordt gevraagd naar je mobiliteit. Ben jij verminderd mobiel (door bijv. een visuele of andere fysieke beperking) laat het ons even weten. De plenaire onderdelen en de meeste sessies zijn voor iedereen toegankelijk. Wil je zeker weten dat dit ook voor jou geldt, geef dat dan hier aan. We zoeken dan even contact met je.

WAT IS ALLEMAAL INBEGREPEN IN DE TICKETPRIJS?

Leden van het LPB betalen per deelnemer 399 euro inclusief BTW en niet-leden betalen 549 euro inclusief BTW voor het bijwonen van dit leuke driedaagse congres. Op vertoon van je e-ticket krijg je toegang tot de locaties waar de activiteiten plaatsvinden (ontvangst woensdagavond, plenaire gedeelten op donderdag- en vrijdagochtend, de sessie(s) op donderdagmiddag waarvoor je bent ingedeeld en het feest). Je kunt op donderdagavond het LPB-menu eten in het aan jou toegewezen restaurant. Het eten is inclusief twee consumpties. Als je meer wilt drinken, kan dat op eigen rekening. Mocht je niet aan alle dagen/activiteiten deel kunnen nemen, dan kun je dat aangeven bij je aanmelding. De prijs blijft gelijk, dus hopelijk lukt het je om zo veel mogelijk ervaringen mee te krijgen.

KAN IK NOG WISSELEN VAN ACTIVITEIT?

Ja, afhankelijk van de beschikbaarheid. In jouw account zie je de activiteiten waar je voor gekozen hebt. Om een andere activiteit te kiezen, kun je hier klikken. 

IS ER REKENING GEHOUDEN MET EXTRA OV FIETSEN?

Gelet op het relatief grote benodigd aantal fietsen huren we fietsen bij een particulier fietsverhuurbedrijf (i.p.v. via NS).

WAAR KAN IK HET BESTE OVERNACHTEN ALS IK DICHT BIJ DE CENTRALE LOCATIE WIL VERBLIJVEN?

In / rondom de binnenstad. We hebben afspraken gemaakt met het Intercity Hotel, van der Valk Hotel, Fletcherhotel de Broeierd en het U-park Hotel. Zie ook de info onder het kopje ‘Overnachten’. Het Intercity hotel ligt het meest centraal, in de binnenstad EN op loopafstand van het station en alle plenaire onderdelen.

Naast de hierboven genoemde  hotels zijn er tal van andere overnachtingsmogelijkheden in Enschede, zie (ons ‘eigen’ Enschedese 🙂 ) booking.com, airbnb etc. Om teleurstelling te voorkomen adviseren we je om je overnachting(en) z.s.m. te regelen.

 

KAN IK MIJ OOK AFMELDEN?

Ja, dit kan kosteloos vóór 8 november 2023. Na die datum brengen we inschrijfgeld in rekening. Je kunt je afmelden door de datum te verwijderen bij ‘Pas je datum aan’. 

IK KAN MIJ NIET MEER AANMELDEN VOOR EEN SESSIE, HOE KAN DIT?

Sommige sessies hebben een maximaal aantal deelnemers om kwaliteit en interactie te kunnen bieden. Helaas geldt bij deze programmaonderdelen: vol=vol.

MOET IK VOORAF DOORGEVEN NAAR WELKE ONDERDELEN UIT HET PROGRAMMA IK GRAAG WIL?

Ja, sommige programmaonderdelen hebben een maximaal aantal deelnemers. Hiervoor geldt vol=vol.
Na ontvangst van je ticket kun je inloggen in je persoonlijke omgeving en kies je je eigen programma (via de button “reserveer je programma” rechtsboven op je persoonlijke pagina). 

IS HET WOENSDAGAVOND MOGELIJK OM DE UITSLAGEN VAN DE TWEEDE KAMERVERKIEZINGEN TE VOLGEN?

Ja, hier hebben we rekening mee gehouden. Op de openings-/welkomstavond is een afzonderlijke ruimte ingericht waar je, als je wil, de exitpolls en uitslagen live kunt volgen!

Contact

Kom je er toch niet uit? Neem dan even contact op via onderstaand formulier. Als je je telefoonnummer achter laat kunnen we sneller met je schakelen als dat nodig is. Je gegevens zullen alleen gebruikt worden om support aan je te verlenen.